Un tema tan importante e identificativo como é a representación corporativo por medio dunha icona, texto ou elemento combinativo dos dous anteriormente citados é un asunto trascendental no recoñecemento dunha empresa ou institución.
De feito, esta exposición amosou uns aspectos moi interesante arredor do tipo de logotipos, da etimoloxía e uso correcto ou non da propia palabra "logotipo" e así mesmo, de aportar un tipo de pautas sobre as consideracións e factores que inflúen á hora de diseñar un logotipo efectivo.
Exemplos non faltaron; o máis emblemático para o que puidemos apreciar nós foi o de Google, unha verdadeira identidade corporativa que simboliza maxistralmente o que podemos chamar dinanismo. Dinamismo que non só se pretende identificar coa empresa senón tamén co logotipo.
A entrevista coas Maruxas Creativas pareceunos moi apropiada e de reforzo sobre o que xa comentaran Lucía, Zaida e Patricia.
E por último sinalar que o xogo dos logotipos puxo un punto e final a unha moi traballada exposición e entretida.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
gracias pola vosa atención e interese.
ResponderEliminarfesta
o logo é imprescindible, que como o adn do produto que estamos a deseñar. un adn, que ademais pode irse adaptando e evolucionando seguno os cambios que se produzan na sociedade e nos usuarios.
ResponderEliminarmarotlo
pois si, unha das ideas mais interesantes que nos transmitiris as maruxas foi que o logotipo, ao igual que un neno pequechiño, debe ter unha boa familia í fora que o coide e o faga medrar e coller pulo, senon quedase nun simple garabato
ResponderEliminar